Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av H Sr - 5 augusti 2008 09:36

Kärlek är temat för veckan. Tog nyligen det här kortet som för mig utstrålar kärlek - mellan far och dotter...


Av H Sr - 5 augusti 2008 09:21

Har lagt till en ny kategori - LCHF. Tänkte att det är lättare att samla allt som handlar om just den kosten under en särskild kategori och inte blanda ihop det med övrig mat!


Mådde bra större delen av dagen igår, men känner fortfarande av lite hjärtklappning av och till. Detta är dock inget nytt för mig, att pulsen slår snabbt (det medicinerar jag ju för) och emellanåt ojämnt. Det har jag tagit upp med min doktor flera gånger, men hon säger att det inte är några fel. Tror att det kan vara så att det förstärks nu så här i början av den här kosten. Dock har jag ju alltid känt att hon inte tagit det på riktigt allvar... Fortsätter det ett tag till, så får jag nog ta upp det med henne igen!


Frukosten idag bestod av turkisk yoghurt med grädde och kokosflingor. Igår morse åt jag samma sak, fast med lite hallon på, men i det här vädret hade jag ingen lust att gå ut och plocka från busken! ;) Det gick dock lika bra utan hallon, riktigt gott!

Av H Sr - 5 augusti 2008 09:18

Vilket busväder man fick vakna upp till idag! Det blåser ordentligt och regnar av och till. Bilen är borta, så jag förstår att M inte hade nån lust att cykla till jobbet idag!


Väcktes vid 07:30 av H jr, då tyckte hon att det var dags att gå upp! Visst önskar man att man fick sova lite längre, men samtidigt är det väl bra att vänja sig vid lite tidigare morgnar, på måndag ska jag ju vara på jobbet redan kl.7


Inga planer alls för dagen och om det här vädret fortsätter så blir det garanterat en innedag! Ska försöka ta tag i lite städning. Badrummet behöver skuras, det finns en hel del att rensa och så ska jag tvätta lite. Jättespännande! *skratt*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards