Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av H Sr - 19 augusti 2008 10:45

Idag tror jag till och med att jag kan hänga ut tvätten! Det är så härligt med nytvättat som hängt ute i friska luften, vilken härlig doft! :)

Av H Sr - 19 augusti 2008 10:44

Trots huvudvärken jag hade söndag-måndag, så har jag mått mycket bättre några dagar. Inga större problem med hjärtklappning. Känns jätteskönt! Hoppas att det nu bara var övergångsbesvär till den nya kosten och att jag hädanefter får må bra. Ville bara dela med mig av lite positiva nyheter också ;)

Av H Sr - 19 augusti 2008 09:38

Äntligen är den lediga dagen här!! Tyvärr kom jag på imorse att jag glömt göra en sak på jobbet och eftersom jag inte ska dit förrän imorgon eftermiddag, så måste jag ringa och be någon annan fixa det åt mig. Känns inte kul, det dåliga samvetet gör sig påmint. Man ska inte vara till besvär...


Nåja, för övrigt ser det ut att kunna bli en bra dag! Solen skiner och även om det blåser lite så är det redan +17 grader ute. Så jag och H jr ska bege oss ut en stund lite senare.


Tänkte jag skulle gå upp och titta på damernas handbollsmatch, men när klockan ringde kl.6 så ångrade jag mig! Somnade om och gick sen upp vid 7. Matchen var inte slut, så jag hann se en stund i alla fall. Nu gick det ju inte så bra, så man har ju inte behövt ha så bråttom upp... ;)


M jr tog sällskap med sin klasskompis/granne K till skolan och de verkade båda väldigt förväntansfulla inför den första riktiga skoldagen i fyran :)

I eftermiddag ska vi åka iväg och köpa bänkpapper, för det ville M jr så gärna ha i sin bänk. Få se om vi kan hitta något som passar!


Morgonen har förflutit med frukost, sängbäddning, tvätt och sen lite OS-tittande. H jr har lagt sig i H:s säng och tittar på barnprogram.

Huvudvärken kom tillbaka igår eftermiddag igen, så hela kvällen gick som i dvala. Dock är den borta idag, skönt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards