Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av H Sr - 29 augusti 2008 09:37

Nu känner jag mig utvilad efter en god natts sömn. Gick upp 07:15 och har hunnit äta frukost, tvätta en maskin och hänga den, bädda sängar, plocka i ordning lite och ta en kopp te. Ska försöka röja lite här hemma idag, känns som att det ligger efter när det varit en lång jobbvecka. Måste köpa fler stora kartonger i helgen, så vi kan få undan alla urväxta kläder också.


Tänkte väl dammsuga och skura badrummet i alla fall. Tvätta lite mer. Få se om det blir en tripp till en mataffär för lite inköp också. Betala räkningarna måste jag göra också. Ja, det får bli en sån där allt-i-allo dag. Skönt att få lite gjort!

Av H Sr - 29 augusti 2008 09:33

Det blev inte ett enda inlägg igår. Slog inte ens på datorn igår. Men det berodde på tidsbrist och inte på någon migrän - som härligt nog aldrig bröt ut! Men det var bara så fullt upp igår. Jobbade först 7-16, men kom inte hem förrän närmare halv 5. Sen skulle jag vara tillbaka på jobbet kl.18 för fackligt möte (info om löneförhandlingarna), så det blev liksom bara matlagning och så däremellan. Kom hem vid 20 på kvällen och då var jag SÅ slut!! Vi tittade på reprisen av "När & fjärran" där Tobbe och Dogge bilade i Florida - det var vi ju tvungna att se såklart :)

Sen blev det en tidig kväll. Det känns som det har varit en otroligt lång vecka, med en del övertid osv. Så nu känns det så himla härligt att få vara ledig ända till på tisdag!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards