Alla inlägg den 9 februari 2008

Av H Sr - 9 februari 2008 13:00

Nu är det snart slut på friden! Börjar jobba kl.14 Dagen har ju gått väldigt fort, eftersom vi inte varit hemma. Ska slänga i mig ett par mackor innan jag sticker iväg. Har med mig rester i matlådan, den goda gratinerade köttfärspastan. Alltid något att se fram emot! :)


Förhoppningsvis har man en någorlunda lugn kväll att se fram emot. Känner att jag har så himla mycket på mitt eget område som jag skulle behöva pyssla med, så det vore inte så dumt om man fick jobba lite ifred. Fast det vet man ju aldrig innan, rätt som det är så ringer telefonen och man måste dra iväg på nåt akutfall.

Sen blir det hemkomst runt 22 ikväll, brukar vara svårt att komma till ro och somna. Upp och jobba kl.7 imorgon igen, så det blir nog inte så många inlägg förrän imorgon e.m skulle jag tro.


Ha en trevlig helg! :)

Av H Sr - 9 februari 2008 12:59

H jr passar på att leka lite i snön innan starten :)


M jr kommer stakandes in på upploppet!

Av H Sr - 9 februari 2008 12:53

Uppstigning strax efter 7 idag. Frukost, påklädning m.m och sen for vi iväg till skidstadion vid 9. M blev kvar däruppe och hjälpte M jr inför starten. Jag tog med mig hans kollega för dagen ner på byn istället och M tog hennes bil ner sen, så allt löste sig!


Både M jr och H jr var jätteduktiga! Inga topplaceringar precis, men jättebra kämpat och det är huvudsaken :) Och att de har kul förstås!!

Det var inte världens bästa spår kan man säga... på vissa ställen var de väl mer eller mindre obefintliga. Nöjda var de i alla fall och båda fick varsin plakett och Kexchoklad, så det gjorde ju inte saken sämre! *skratt*


Efter M jr:s prisutdelning gick vi till konditoriet och köpte en jättegod frukttårta, som vi kalasade på tillsammans med min mamma när vi kom hem. Man måste ju fira att man har såna duktiga barn!

Av H Sr - 9 februari 2008 12:51

Gårdagkvällen var sååå spännande! ;) Tittade på "På spåret" och sen började M och jag kika på "Nina Frisk", men jag somnade... Det måste ha varit nåt fel på skivan också, för den frös och hade sig hela tiden. M hade inte kunnat se slutet ens. Så det måste jag kolla om man kan byta ut den på nåt vis.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards