Alla inlägg den 10 februari 2008

Av H Sr - 10 februari 2008 21:18

Tror ni jag kom ihåg att beställa tid för klippning förra veckan då? Nej! Måste försöka få det gjort imorgon... nu börjar det bli lite långt.

Av H Sr - 10 februari 2008 21:16

"I en annan del av Köping" är slut. H ringde, så jag pratade med honom en stund. Nu tänkte jag försöka kika på nåt avsnitt av "Gossip Girl" innan sängdags. Jag är ju visserligen ledig imorgon och behöver inte gå upp lika tidigt som vanligt, men jag är rätt trött, så det blir nog inte så sent.

Av H Sr - 10 februari 2008 20:32


Ja, den här Junitjej bara spottar ur sig tävlingar på löpande band verkar det som! ;)

Nu kan du vinna allt på bilden ovan. Nog vore det väl härligt med lite te, choklad m.m.?

Av H Sr - 10 februari 2008 19:31

Igår när jag var på jobbet skickade jag SMS till H för att höra hur hans innebandymatch hade gått. Tyvärr hade de förlorat igen. Men han verkade inte så deppig för det.

När jag kom hem hade han ringt och sökt mig, så jag ringde upp honom och frågade om det var nåt särskilt han ville, men nej, han ville bara prata! DET händer inte ofta ska jag säga, det brukar mest bli att jag ringer till honom, så där gjorde han sin gamla mamma väldigt glad :)


Av H Sr - 10 februari 2008 19:26

Såg ni Melodifestivalen igår kväll? Vilken var er favorit? Själv jobbade jag, så jag såg ingenting av det. M och M jr tittade dock, M jr tycker det är så roligt. Han gillade flera låtar, men tyckte att Amy Diamond var bäst. Själv gillar jag ju både E-type och The Poodles i vanliga fall, så jag håller på dem, även om jag inte ens hört låten!! *skratt*


När jag var liten tittade jag alltid på Melodifestivalen, men det var ju på ett annat vis då. Dels var ju inte kanalutbudet det största (det fanns ju bara två!) och sen var ju alla låtarna på en och samma gång. Jag tycker att det blir lite förstört med alla dessa deltävlingar, det blir inte samma sak, så jag följer det inte alls med samma intresse längre. M jr vill ju gärna se, så visst kikar jag emellanåt, men det är absolut inget måste.


Nästa helg ska tydligen Carola och Andreas Johnson sjunga tillsammans - vilken kombination?! Jag gillar Andreas, men inte Carola... visst, hon har jättefin röst och så, men det är mer hennes attityd jag inte kan med. Men det finns väl alltid nån annan att hålla på :)

Av H Sr - 10 februari 2008 19:24

Inte så mycket att se på tv ikväll, förutom Köping-programmet. Få se om vi kanske kikar på den andra filmen vi har kvar, "Mysterious Skin"...

Såg att det är "Runaway Bride" ikväll. Den är bra, men jag har sett den några gånger, så jag vet inte om jag känner för att se den igen...

Vad gör ni ikväll?

Av H Sr - 10 februari 2008 19:18

Igår kväll när jag kom hem från jobbet var jag sååå trött!! Tror att det till viss del berodde på att jag glömde ta min blodtrycksmedicin igår morse, vilket gjorde att när jag kom till jobbet mådde jag inte alls bra och blodtrycket låg högt. Tog medicinen då, men tröttheten satt liksom i hela kvällen sen.


Konstigt nog så spelar det ingen roll hur trött man är när man kommer hem på kvällen, jag kan ändå inte lägga mig på en gång! Satt uppe och pratade lite med M, kikade en stund på "Titanic" (men insåg att det var lönlöst, kunde ju inte sitta uppe till kl.1 och titta färdigt) m.m Somnade nog närmare midnatt. Var ändå relativt pigg när klockan ringde imorse.


Har inte gjort nåt speciellt sen jag kom hem från jobbet idag heller. Vi fikade först, sen tittade jag färdigt på "Nina Frisk" (det var lort på skivan!) och sen har vi ätit kvällsmat - klyftpotatis och korv.

H jr har druckit välling och precis kommit i nattlinnet. Sängdags var det här!

Det börjar bli dags för M jr att göra sig iordning också, det är ju skola imorgon.


Av H Sr - 10 februari 2008 19:10

Jobbarhelgen är till ända. Det har varit en ganska bra helg faktiskt. Jag har hunnit med en del på mitt eget område, vilket känns bra. Ibland känns det som att man jobbar alldeles för lite tid för att hinna med allt man ska göra, hinna följa upp saker osv. Men jag skulle inte vilja jobba mer tid, det räcker med det som är när man har små barn. Man vill ju orka nånting mer än att bara jobba också!


Men visst skulle det vara skönt att slippa kvällarna och helgerna, bara gå dagtid - tänk vad man skulle hinna mycket då! Det är ju så att vi har hand om alla grupper på kvällar och helger, eftersom vi då är ensamma i tjänst. Det gör att man väldigt sällan hinner göra något av det där dagliga arbetet på sin egen grupp, utan det blir mest akuta saker på alla grupper. Så det är inte så mycket tid på själva gruppen egentligen.


Nu när jag har varit några veckor på den här gruppen så inser jag att det finns hur mycket som helst att ta tag i!! Men när ska man hinna?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards