Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av H Sr - 10 augusti 2008 12:53

M jr är ute och leker med sin kompis K. Han och hans familj har varit bortresta i 2-3 veckor, så M jr blev så glad när han fick se att de kommit hem igen! Så nu är de ute i skogen och leker. Få se om han kommer ihåg att han ska vara hemma kl.13 för att äta lunch... ;)

Av H Sr - 10 augusti 2008 12:28

Idag vet jag inte vad som flög i mig, men fylld av energi måste jag ha varit i alla fall, för efter frukosten satte jag igång att städa hela huset! Har dammat överallt, tvättat m.m M har dammsugit och håller nu på att torka golven. Och det är bara lunchtid! :)


Skönt att få det gjort. Kände att jag ville göra det idag, eftersom jag börjar jobba igen imorgon och vet hur trött jag kommer att vara. Dessutom har jag bara en enda ledig dag kommande vecka, torsdag, så då vill jag kunna pusta ut och inte behöva städa hela huset!


M och barnen ska äta makaronipudding till lunch, den står och puttrar i ugnen just nu. Själv tar jag en skiva fläskkarré med något gott tillbehör. Tror att jag tar resten av den Cantadou jag åt igår, den var himla god! Basilika och vitlök var det.

Av H Sr - 10 augusti 2008 12:27

Idag har jag inte mått annat än BRA! (Peppar, peppar... är det väl bäst att säga!) Har inte känt av någon hjärtklappning, utan hjärtat slår lugnt och fint. Har känt mig rätt pigg och orkat få en del uträttat. Känner mig lite småsnurrig i huvudet, men så ligger blodtrycket lite lågt också. Blir dock bättre om jag kommer ihåg att dricka ordentligt! :)

Av H Sr - 10 augusti 2008 12:25


När M tittade på OS igår kväll, passade jag på att återuppta mitt tittande på den härliga serien "One tree hill". Efter allt datastrul vi hade i våras, så kom jag alldeles av mig. Men nu så ska jag försöka se färdigt alla säsonger. I september börjar en ny säsong!! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards