Alla inlägg den 19 februari 2008

Av H Sr - 19 februari 2008 07:36

Jaha, nån gång under natten vaknade jag av att det gjorde så himla ont i bröstet - nu har det hakat upp sig även runt bröstbenet, vilket gör att hela bröstkorgen nu är stel... hm, jag som trodde att jag skulle vakna upp och vara bättre idag!


Så det blir ytterligare en dag i liggandes/sittandes med bok, dator och tv. Visst, en stund kan det ju vara skönt, men inte dag ut och dag in. Dessutom får jag så himla dåligt samvete när jag ser allt som behöver göras här hemma, men som M måste ta tag i helt själv, trots att han jobbar hela dagen... usch ja, men det är ju bara tillfälligt som tur är!


Vaknade redan en stund före 7 idag, mina kära barn var inte direkt tysta, men det är ok. Jag ligger ju ändå bara och vilar hela dan!

M jr har skidträning ikväll, annars har vi inget särskilt på programmet. Få se om jag kanske tittar på "Tideland", den andra filmen vi fick hem från Lovefilm.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards