Alla inlägg den 22 februari 2008

Av H Sr - 22 februari 2008 12:05

H jr har roat sig med att leka, läsa och sjunga. Favoritsången just nu verkar vara "Var bor du lilla råtta?"! Den har de tydligen sjungit på dagis nu och hon kan faktiskt det mesta av texten. Det är imponerande hur lätt de lär sig de små liven! :)

Den sången tyckte jag också mycket om när jag var liten. Det är kul när man kan sjunga med lite, även om det är långt ifrån någon skönsång det handlar om...

Av H Sr - 22 februari 2008 12:00

Låg vaken ända till ett inatt och kikade på gamla avsnitt av "One Tree Hill", sen insåg jag att det var dags att stänga av! ;)

När jag kom upp strax efter 8 var M jr redan i skolan och M och H jr hade ätit frukost. Efter att jag ätit har jag mest legat på sängen och läst. Har bara något kapitel kvar i boken, så nu känner jag att jag vill ha tag på del två!


M har roat sig med att spela Colin McRae på Playstation, vilket han även gjorde igår kväll. Det är ganska kul faktiskt, även om det var hemskt länge sen jag spelade själv. Kommer ihåg när vi köpt spelet för flera år sen, det var runt jul och vi var lediga, då satt M och jag uppe till långt inpå nätterna och spelade...


Man bedrar sig nog på vädret idag, tittar man ut ser man strålande sol och termometern visar på +6 grader. Men oj så det blåser! Kan tänka mig att det inte alls är så varmt och skönt som det ser ut....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards