Alla inlägg den 2 februari 2008

Av H Sr - 2 februari 2008 10:44

Var tvungen att ta en vätskedrivande tablett nu på morgonen, kände mig så svälld i kroppen och lite tung i andningen. Har mens, brukar samla på mig vätska då. Men jisses vad pinknödig jag blev! Har sprungit på toaletten 3 ggr redan och det är snart dags igen. Sååå illa brukar det inte vara...

Av H Sr - 2 februari 2008 10:26

Till lunch i detta hus serveras denna dag Potatis- och paprikagryta. Gott! Har inte gjort det på länge.

Till kvällen står det rester på menyn, tacogratäng från gårdagen. Det blev ju så himla mycket över, så det räcker till oss idag med. Perfekt! :)

Vad äter ni idag?

Av H Sr - 2 februari 2008 10:22

M jr ringde hem strax efter kl.21 igår, då längtade han hem! Så M knallade över och hämtade honom.

Han har sovit borta några ggr tidigare och ett par gånger hos den här kompisen, men har aldrig ringt hem förut. Själv tror jag att det till stor del berodde på att han var så himla trött och att han redan hade varit hos kompisen sen halv 5 eller nåt.

Spelar ju ingen roll i och för sig, vill man inte så vill man inte! :)

Av H Sr - 2 februari 2008 10:20

Det blev en Beck-film igår kväll, "Det tysta skriket". Lika bra som vanligt! Somnade sen i soffan, men kom i säng vid 23:30 eller nåt. Kikade på tv en stund i sängen, men det blev nog inte många minuter förrän jag snarkade igen... ;)

Få se om vi tittar på den andra Beck-filmen ikväll, "I Guds namn". Har inte kikat vad som visas på tv:n, men det brukar väl inte vara så mycket...

Av H Sr - 2 februari 2008 10:10

Här njuts det verkligen av en ledig helg!!! Visserligen blev jag väckt strax före 7 av H jr, då gick M till jobbet och hon tyckte väl att det var dags för mig att gå upp... Låg dock och drog mig nästan en timme. När jag kom upp hade M jr dukat fram frukost, så han och H jr satt och mumsade på rostat bröd m.m Så duktiga! :)


Har diskat och bäddat m.m M jr och H jr har gått ut på gården. De bygger snögubbar och allt möjligt annat, det finns ju så mycket att göra i snön!!

H har jag nyss väckt. Han var inte alltför utslagen! ;)


Inga andra särskilda planer för dagen. M kommer väl hem framåt lunch skulle jag tro, han trodde inte att han skulle behöva jobba hela dagen.

Barnen ska väl köpa lördagsgodis, så en tripp till affären blir det väl under dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards