Alla inlägg den 8 februari 2008

Av H Sr - 8 februari 2008 09:20


Så här ser det ut på våran gata denna morgon! Jippi för plogningen i denna kommun!!!

Det är -3 grader ute, så allt det här är ju fryst dessutom...

Av H Sr - 8 februari 2008 09:18

Imorse kom det ingen morgontidning till våran brevlåda. Det händer lite nu och då, och jag tycker det är ganska irriterande! Det är inte billigt att prenumerera och då tycker jag att man kan förvänta sig att den ska ligga där i lådan.

Ibland kan den ju vara försenad av olika orsaker, men så var det inte denna morgon. Damen jag pratade med såg att tidningen borde ha varit där en timma tidigare, men det var alltså tomt i vår brevlåda.

Nu kan vi förvänta oss tidningen senare under dagen. Men det är ju inte riktigt samma sak...

Av H Sr - 8 februari 2008 09:14

Härligt med ledig dag!! Fick dock masa mig upp redan 06:45, då M jr klagade på huvudvärk. Han hade ont redan igår kväll efter träningen, på ena sidan speciellt bakom ögat - migrän?! Stackare... Då gick han och la sig direkt, men huvudvärken satt fortfarande i imorse, så det blev ett stolpiller Alvedon. Som tur var släppte värken på det!


Jag hoppas verkligen att han inte ärvt min migrän, det är inte något man önskar någon!!

Han kan vara dålig att dricka efter träningen ibland, så kanske det kunde vara en orsak också, men just det här att det bara gör ont på ena sidan och i/bakom ögat är ju typiskt... skönt i alla fall att det blev bättre med Alvedon!

Så han knallade iväg till skolan i alla fall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards