Alla inlägg den 1 februari 2008

Av H Sr - 1 februari 2008 07:47

Surprise! Vaknade med huvudvärk även idag... suck!! Ont i hela skallen, ner i nacken. Har säkert legat och spänt mig hela natten. Började dagen med 2 Alvedon och 1 Voltaren, så det börjar faktiskt släppa något nu. Det är ju så himla trist att må dåligt när man äntligen har en ledig dag!


Pojkarna har pulsat iväg till skolan. H var så envis och skulle absolut cykla... nåja, vi får se när han kommer hem hur lång sträcka han kunde cykla! Det har kommit en del snö under natten, så jag hoppas att de kommer och plogar nån gång under dagen. Annars är det himla dåligt här, ofta kommer de inte förrän sent på dagen eller dagen efter ibland!


M tog bilen imorse, jag förstår att han inte ville cykla! Det spelar ingen roll, för jag har ändå ingen lust att ge mig iväg till affären. Så vi får ta det när han kommer hem sen. Det behövs fyllas på med lite småsaker, hårt och mjukt bröd, blöjor m.m. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards